PEPP OCH BOKFÖRING



Hej alla gullon!

Alltså jag tror inte att ni kan förstå min känsla, minn kropp säger ifrån. Jag har varit på middag hos min käre far. och jag tror aldrig att jag har varit så proppad i hela mitt  liv. Men lätt att stå emot när dom dukar upp hur mycket olika grejer som helst. Jag lovar tio sallader, melon och feta ost, hemmagjorda såser och massa grillat. mmmm blä så äckligt gott. och såklart ett lass med marängswhiss(stavning?).

Så nu har jag rullat hem och avslutat kvällen med att samlaihop min bokföring till min revisor. Ni anar inte hur skönt det är att bara lämmna ifrån sig allt. Jag och siffror går väl inte hand i hand, eller lite kanske men det är ju så skönt att lämna över åt någon annan. så gör jag det jag är bra på.

Nej nu blir det sängen så att jag tar mig upp och jobbar imorgon.

Har ni haft en bra kväll?

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0