OLD ENOUGH TO KNOW BETTER, YOUNG ENOUGH TO DON`T GIVE A FUCK

Jag skulle ju inte shoppa något mer den här månaden. ah jag ska aldrig lova något sånt igen.

Jaja vart en mysig shopping runda idag och resulterade i det här och lite annat smått och gott. Färgen gör sig inte riktigt rättvis på bilderna, den blåa klänningen är hur fin som helst. ser lite tråkig ut på bilden.

Och mina nya skrillor har komit! wonderfull, håller ett par svarta rydell i mina händer och lädret luktar underbart hähä. fint som snus. Nu ska jag slänga på mig träningskläderna och ta longboarden till träningen. får se om kameran får följa med.

 

Pic1: tiger tröja gina 149kr, marin tröja gina 49kr  Pic2: Blå sidenklänning bikbok 399kr, beige tröj/klänning 149kr HM.  Pic3 Leggings JC 249kr, Bikini från BIKBOK, minns inte priset.

 

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

snygg bikini =) jaså sambloggning nu ;D

2010-07-28 @ 13:19:55
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0