NÄR LIVET LER MOT DIG

Hela livet ler mot mig idag. Idag är det min dag helt enkelt.

Startade morgonen med möte på banken gällande företaget. Allt är inte spikat ännu, men det känndes så himla bra. sådär (det här fixar jag bättre än alla andra idag), en sånn känsla. När jag kommer ut från banken ler solen mot mig och jag känner värmen ända ner i tårna. Det ringer i telefonen, Det är min  käre mor som så fint påpekar att jag fyller år snart, hon är snäll nog att meddela vad min present kommer att bli. En utomlandsresa!! Men halleluja morsan du är fan bäst och värd all kärlek i världen.

Jag kommer hem till en underbar lagomt mysig man och kollar ner i brevlådan, nämen däri ligger tidningen EXTRA med mig och mina lagkamrater i mittupslaget, jag drar över mig lite skam när jag ser bilderna, men vad tusan gör det? vi är grymma, brudar!

 

Jag har haft en helt underbar helg i fjällen, med alla perfekta ingridienser för en perfekt fjällvistelse.

 

Strålande sol, solbränna, några jinx, en skopa fest två skopor efterfester, härliga dagar i backen, Barburgare, Hotellfrokust och en famn underbara människor. Kunde inte bli godare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0